KNIQ.nl geeft gas

In samenwerking met ongeveer 200 webshops waaronder bol, wehkamp, zooplus, coolblue en andere partijen heeft KNIQ.nl de afgelopen maanden niet stil gezeten. Sterker nog, het hele webconcept is uitgebreid, geprofessionaliseerd en er is enorm geinvesteerd in de opzet van de nieuwe website.

KNIQ.nl geeft gas en niet een klein beetje. De nieuwe website is sinds een maand online en bevat nu al meer dan 300 mooi ingedeelde categorieen. Met enkele tienduizenden producten die vergeleken worden op de website geeft KNIQ serieus gas en lijkt het team de gebruiker centraal te gaan stellen. ‘besparing, overzicht en service’ zijn de keywords volgens het team. Het team van KNIQ werkt dus vanaf nu volgens het bos-concept en wil ook op deze manier haar nieuwe stappen gaan maken in de toekomst.

Voor 2018 lijken er allemaal mooie ideeeen in het vat te zitten, maar daar wilde de eigenaar nog niet te veel over los laten. Wij van WapnGo.nl zijn in ieder geval in januari weer van de partij op de nieuwsjaarsborrel waar meer over deze ideeen van KNIQ.nl worden gepresenteerd.

https://www.kniq.nl